Month: March 2025
Εορτασμός της 25ης Μαρτίου στο Νηπιαγωγείο αλλά και με τα παιδιά της Α’ τάξης
Με ιδιαίτερη χαρά και περηφάνια, γιορτάσαμε την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου μαζί με τα παιδιά της Α’ τάξης του 1ου Δημ. Σχολείου Βέροιας. Οι μικροί μαθητές και οι μαθήτριες συμμετείχαν σε μια όμορφη γιορτή γεμάτη ιστορία και τραγούδια , τιμώντας τους ήρωες της Ελληνικής Επανάστασης του 1821.
Οι μικροί μας μαθητές, με ενθουσιασμό και συγκίνηση, ταξίδεψαν μέσα από την ιστορία, μαθαίνοντας για τους αγώνες και τις θυσίες των προγόνων μας. Είναι μια μοναδική ευκαιρία να καλλιεργήσουν την εθνική τους συνείδηση και να νιώσουν τη σημασία της ελευθερίας και της ανεξαρτησίας.

e twinning: Values adventure
To 1ο και το 3ο τμήμα του 1ου Νηπιαγωγείου Βέροιας συμμετείχαν σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα E twinning με τίτλο Values adventure.
Το έργο στοχεύει στην ενσωμάτωση της εκπαίδευσης αξιών στο πρόγραμμα σπουδών της προσχολικής ηλικίας και συμβάλει στο να λάβουν τα παιδιά μια εκπαίδευση πλούσια σε αξίες και να μεγαλώσουν ως υγιή άτομα. Ως εκ τούτου, η ανάπτυξη συνείδησης αξίας, η παροχή κοινωνικών δεξιοτήτων, η δημιουργία πολιτιστικής συνείδησης, η ενθάρρυνση της δημιουργικότητας, η αύξηση της συμμετοχής της οικογένειας και η ανάπτυξη βιώσιμων συμπεριφορών είναι οι κύριοι στόχοι .
Στόχος μας είναι να μυήσουμε τα παιδιά σε βασικές αξίες όπως η αγάπη, η συνεργασία, το μοίρασμα, η ενσυναίσθηση, η συνεργασία και η επικοινωνία και να τα κάνουμε να κατανοήσουν τη σημασία αυτών των αξιών.
Ταυτόχρονα, στοχεύουμε στα παιδιά να χρησιμοποιήσουν ενεργά τις τεχνολογίες της πληροφορίας και να αποκτήσουν δεξιότητες του 21ου αιώνα.
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ:
• Να διασφαλίσει ότι τα παιδιά μαθαίνουν εκπαίδευωντας τα με αξίες
• Να μυήσει τα παιδιά σε βασικές αξίες όπως η αγάπη, η συνεργασία, το μοίρασμα, η ενσυναίσθηση, η συνεργασία και η επικοινωνία
• Να διασφαλίσει ότι τα παιδιά σέβονται τις διαφορετικές κουλτούρες.
. Να αναπτύξουν τη συνεργασία, την επικοινωνία, την κριτική σκέψη και τη δημιουργικότητα, που είναι δεξιότητες του 21ου αιώνα στα παιδιά
• Να διασφαλίσει ότι οι μαθητές είναι αναλαμβάνουν ενεργό ρόλο σε δραστηριότητες
• Να διασφαλίσουν ότι χρησιμοποιούν ενεργά τις τεχνολογίες της πληροφορίας μέσω της συνεργασίας σχολείου και οικογένειας (εργαλεία web 2.0)
• Ενημέρωση παιδιών και γονέων για την ηλεκτρονική ασφάλεια
Στο έργο συμμετείχαν 18 εταίροι από διαφορετικές χώρες. 9 από Τουρκία, 4 από Ελλάδα, 4 από Ισπανία, 1 από Λιθουανία. Οι ιδρυτές είναι από την Ισπανία και την Τουρκία. Το έργο ξεκίνησε τον Οκτώβριο και ολοκληρώθηκε τον Φεβρουάριο. Τα παιδιά συμμετείχαν σε δραστηριότητες που σχετίζονταν με την εκπαίδευση αξιών και με βασικές αξίες όπως αγάπη, συνεργασία, μοίρασμα, ενσυναίσθηση, συνεργασία, επικοινωνία. Το έργο συνέβαλλε ώστε να γίνουν περιβαλλοντικά ευαίσθητα άτομα και να αναπτύξουν τις δεξιότητες συνεργασίας, επικοινωνίας, κριτικής σκέψης και δημιουργικότητας
το Site του έργου μας:
Πιστοποιητικό αριστείας για την Ευρωπαϊκή εβδομάδα
Την Παρασκευή 14 Μαρτίου 2025, παραλάβαμε το Πιστοποιητικό Αριστείας της Σχολικής μας Μονάδας για τη συμμετοχή μας στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα 2024, συνοδευόμενο με το παρακάτω ηλεκτρονικό μήνυμα από την ομάδα EU Code Week:
Αγαπητέ συμμετέχοντα στην πρόσκληση της εβδομάδας κώδικα ΕΕ4. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να μοιραστούμε μαζί σας
σήμερα ότι ολοκληρώσατε με επιτυχία την πρόκληση για το Πιστοποιητικό Αριστείας EU Code Week 4 All
Πιστεύουμε ότι η συμμαχία που δημιουργήσατε με άλλους διοργανωτές δραστηριοτήτων είναι ζωτικής σημασίας για την παροχή κωδικοποίησης σε περισσότερους μαθητές στον κόσμο – και έχετε βοηθήσει να προχωρήσουμε πιο κοντά σε αυτόν τον στόχο!
Οι μαθητές /τριες του Νηπιαγωγείου συμμετείχαν σε ποικίλες δραστηριότητες κωδικοποίησης και αποκωδικοποίησης προωθώντας τον ψηφιακό γραμματισμό.
Σας ευχαριστούμε πολύ που μας βοηθήσατε να προωθήσουμε τις ψηφιακές δεξιότητες! Ελπίζουμε να συνεργαστούμε ξανά στην επόμενη έκδοση της Εβδομάδας Κώδικα της ΕΕ, η οποία θα πραγματοποιηθεί από τις 14 -27 Οκτωβρίου 2025.
635422-Ivlxo9sCdbΠαρακολούθηση κουκλοθεάτρου με την τεχνική του μαύρου θεάτρου
Την Παρασκευή 4/3/25, οι μαθητές/τριές του 1ου Νηπ. Βέροιας είχαν τη χαρά να παρακολουθήσουν μια μοναδική παράσταση κουκλοθέατρου με την τεχνική του Μαύρου Θεάτρου “Ο Ψαροτρομάρας”, στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών .
Μέσα σε ένα μαγευτικό σκηνικό, όπου το φως και το σκοτάδι δημιουργούσαν εντυπωσιακές εικόνες, τα παιδιά βίωσαν μια διαδραστική θεατρική εμπειρία γεμάτη φαντασία και χρώματα. Οι μαριονέτες και τα αντικείμενα «ζωντάνεψαν» μέσα στο απόλυτο σκοτάδι, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα που ενθουσίασε μικρούς και μεγάλους.
Η παράσταση όχι μόνο πρόσφερε διασκέδαση, αλλά και ενίσχυσε τη φαντασία και τη δημιουργική σκέψη των παιδιών, δίνοντάς τους την ευκαιρία να γνωρίσουν μια ξεχωριστή μορφή τέχνης.
Ευχαριστούμε θερμά τους συντελεστές της παράστασης για την εμπειρία και τους εκπαιδευτικούς που συνόδευαν τα παιδιά!
Χελιδονίσματα
Με ανοιξιάτικη διάθεση και χαμόγελα, τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας βγήκαν στην Πλατεία Δημαρχείου, κρατώντας στολισμένα χελιδονίσματα, για να τραγουδήσουν το παραδοσιακό τραγούδι της Χελιδόνας, αναβιώνοντας ένα πανάρχαιο ελληνικό έθιμο που καλωσορίζει την Άνοιξη!
Το έθιμο της Χελιδόνας, που συνδέεται με την πρώτη μέρα του Μάρτη, μεταφέρθηκε από στόμα σε στόμα μέσα στους αιώνες και αποτελεί έναν χαρούμενο χαιρετισμό στη φύση που ξυπνά και ξαναγεννιέται.
Τα παιδιά:
- έμαθαν το παραδοσιακό τραγούδι,
- κατασκεύασαν τις δικές τους χελιδόνες,
- επισκέφθηκαν την Πλατεία Δημαρχείου και τραγούδησαν με χαρά στους περαστικούς.
Η δράση αυτή αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία σύνδεσης με την πολιτιστική μας παράδοση, αλλά και μια γιορτή ελπίδας και ανανέωσης!
Ευχαριστούμε όλους όσοι στήριξαν αυτή τη χαρούμενη και συμβολική δράση!
Επίσκεψη ψυχολόγου στο Νηπιαγωγείο μας
Το σχολείο μας εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες στην κ. Πανταζή Μαρία για την πολύτιμη συμβολή της στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση σχετικά με τον σχολικό εκφοβισμό.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ο ψυχολόγος ενημέρωσε μαθητές και εκπαιδευτικούς για τους τρόπους αναγνώρισης και αντιμετώπισης του φαινομένου, ακολούθησαν βιωματικές δράσεις που βοήθησαν τα παιδιά να κατανοήσουν τη σημασία του σεβασμού, της ενσυναίσθησης και της συνεργασίας.
Είναι πολύ σημαντικό να ενώσουμε τις δυνάμεις μας, ώστε να δημιουργήσουμε ένα ασφαλές και υποστηρικτικό σχολικό περιβάλλον για όλα τα παιδιά.
Συνεχίζουμε όλοι μαζί να δημιουργούμε ένα σχολείο ασφαλές και φιλικό για κάθε παιδί!

Εγγραφές για το σχολ. έτος 2025-26
Οι εγγραφές στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας, για το σχολικό έτος 2025-2026 γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής στην ηλεκτρονική διεύθυνση (https:/proti-eggrafi.services.gov.gr), την οποία υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες των νηπίων/προνηπίων για το νηπιαγωγείο που ανήκουν, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου (http://1nip-veroias.ima.sch.gr/ ) και εντός της προθεσμίας,
5 έως 24 Μαρτίου 2025
σύμφωνα με την υπ.αρ. Φ.6/23717/Δ1/04-03-2025 εγκύκλιο εγγραφών του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. Ενώ εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 ,του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109).
Συγκεκριμένα εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-2026 μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2021.
Έγγραφα που πρέπει οι γονείς να προσκομίσουν στο Νηπιαγωγείο (παρ.4 του άρθ.6, του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109) όπως τροποποιήθηκε με την με την παρ. 1 του άρθρου 44 του Ν. 4777/2021/ΦΕΚ 25 Α΄), μετά την ηλεκτρονική εγγραφή και εντός της προθεσμίας (5 έως 24 Μαρτίου) και κατόπιν επικοινωνίας με τη διεύθυνση του Νηπιαγωγείου
α)Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/τρια των συστεγαζόμενων σχολικών μονάδων, εφόσον υπάρχει/ουν άλλο/α τέκνο/α που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα (Η Βεβαίωση Φοίτησης δύναται να εκδίδεται και ηλεκτρονικά μέσω της ΕΨΠ (gov.gr) (KYA με αρ. 520/2024 (ΦΕΚ 658 Β’).
β)Αίτηση εγγραφής (εάν το επιθυμούν) για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου (χωρίς προϋποθέσεις).
γ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.)
δ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.
ε) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωσή του.
στ) Σε περίπτωση διαζυγίου ή διάστασης Δικαστική απόφαση ή Ιδιωτικό Συμφωνητικό Επιμέλειας
ζ) Για τους αλλοδαπούς μαθητές/τριες προσκομίζεται Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης ή άλλο έγγραφο επίσημα μεταφρασμένο.
ODHGIES-CHRHSHS-EFARMOGHS-EGGRAFON-GIA-GONEIS-KAI-KHDEMONESΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ
Στο πλαίσιο του συνεργατικού μας έργου eTwinning, κάθε σχολείο ανέλαβε να δημιουργήσει το δικό του παραμύθι. Τα παιδιά ετοίμασαν με φαντασία και ενθουσιασμό τις δικές τους μοναδικές ιστορίες, με ήρωες, περιπέτειες, μηνύματα και συναισθήματα.
Όλα τα παραμύθια ενώθηκαν για να δημιουργήσουμε ένα κοινό βιβλίο, γεμάτο φωνές, ιδέες, χρώματα και φαντασία από όλα τα συμμετέχοντα σχολεία!
Τα παραμύθια περιλαμβάνουν:
Αυθεντικές ιστορίες γραμμένες και εικονογραφημένες από τα παιδιά.
Το συνεργατικό μας βιβλίο αποτελεί ένα πολύτιμο ενθύμιο του έργου μας και ταυτόχρονα ένα παράδειγμα δημιουργικής συνεργασίας σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

